prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i rozliczeń ZUS, 
 przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z procedurą zatrudniania i zwalniania pracowników, 
 sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, 
 prowadzenie dokumentacji kadrowej, 
 rozliczanie urlopów oraz przerw w wykonywaniu pracy, w tym zwolnień lekarskich, 
 wystawianie świadectw pracy, 
 rozliczanie należności podatkowych i ZUS pracowników, łącznie ze sporządzeniem i złożeniem odpowiednich deklaracji rozliczeniowych, 
 rozliczanie umów cywilnoprawnych,  
 sporządzanie i dostarczanie informacji RMUA dla pracowników, 
 rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS, 
 korygowanie deklaracji ZUS z lat ubiegłych, 
 kontakty z US  i ZUS, w zakresie rozliczeń pracowniczych, 
 Rozliczanie diet z tytułu podróży służbowych, 
 przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników, 
 prowadzenie rozliczeń z PFRON, 
 podstawowy zakres doradztwa w sprawach pracowniczych. 
                                                							 |