prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i rozliczeń ZUS,
przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z procedurą zatrudniania i zwalniania pracowników,
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników,
prowadzenie dokumentacji kadrowej,
rozliczanie urlopów oraz przerw w wykonywaniu pracy, w tym zwolnień lekarskich,
wystawianie świadectw pracy,
rozliczanie należności podatkowych i ZUS pracowników, łącznie ze sporządzeniem i złożeniem odpowiednich deklaracji rozliczeniowych,
rozliczanie umów cywilnoprawnych,
sporządzanie i dostarczanie informacji RMUA dla pracowników,
rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS,
korygowanie deklaracji ZUS z lat ubiegłych,
kontakty z US i ZUS, w zakresie rozliczeń pracowniczych,
Rozliczanie diet z tytułu podróży służbowych,
przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników,
prowadzenie rozliczeń z PFRON,
podstawowy zakres doradztwa w sprawach pracowniczych.
|